zaterdag 4 april 2009

Leaving soon...

Lieve iedereen,

Het vertrek komt echt gevaarlijk dichtbij nu! Het brengt me helemaal in de war. Ik kijk er enorm naar uit om te vertrekken, mijn nieuw leven te beginnen in een ver, warm en vochtig land. Maar toch... De kleine meid in mijn buik maakt het er niet echt makkelijker op. Niet alleen door de hormonen. Ze maakt alles gewoon allemaal anders, zwaarder (letterlijk en figuurlijk).

Ik zal jullie allemaal heel erg missen!!! Ik hou jullie zeker op de hoogte van ons reilen en zeilen in onze villa in Manilla! Houden jullie ons ook maar 'posted'!

Heel veel liefs,

Nele

4 opmerkingen:

  1. Wel zoetjes, al ben ik het gewoon mensen achter te laten in Belgiƫ, afscheid nemen van jullie was wat anders. Nu bleef IK in Belgiƫ! :0)
    Nu, lang leve facebook, blogs (al ben ik er zelf nooit aan toe geraakt de mijne te onderhouden) en skype! Vertel maar honderduit over jullie nieuwe leventje. 't Zal jullie wel goed gaan!
    Liefs en chocolade (of hadden jullie daar genoeg van mee?..)
    S x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maak er ginder het beste van.
    Geniet van elkaar en het wonder dat op komst is.
    Hoe ons op de hoogte.
    Groetjes Katrien, Mark, Peter en *

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hebben jullie een goede reis gehad ? Ook al zagen we je vroeger ook niet zoveel, we denken dagelijks aan jullie . Geniet van jullie nieuwe leven in het warme vochtige Manilla . Laat af en toe iets weten . Wij wensen jullie het allerbeste
    (zwangerschap en bevalling) en een pracht van een meisje. Vele kusjes en groetjes van tante Lut en Renald xxx

    BeantwoordenVerwijderen