maandag 18 mei 2009

Foto's van ons appartement!!

Zoals beloofd: eindelijk enkele foto's van ons appartement!

Dit is de voordeur, de hal, de keuken en een stuk living:


Hal, living en grootste balkon:


Links: stukje keuken; rechts: stukje deur van de logeerkamer; rechtdoor: gang met eerste deur links badkamer 1, tweede deur links berging, rechtdoor de babykamer en rechts onze kamer


Dit is badkamer 1


Onze slaapkamer (en ons balkon):


Onze badkamer (in onze kamer):


En de babykamer:


Het is wel een beetje moeilijk om de kamers deftig te fotograferen zonder breedhoek, maar zo hebben jullie er toch al een beetje een idee van...

En nu... ons zicht:






Prachtig he!! Hmmm, zalig om op die manier wakker te worden en te gaan slapen!! Loving it!

Doei!

11 opmerkingen:

  1. Amaai! tzal wel zijn dat dat zalig is!!
    das wat anders dan mijn zicht op de ring van gent!
    Super dikke zoen, jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt fantastich! Ja zo zou ik ook willen wakker worden ze. Ben blij dat jullie eindelijk jullie stekje gevonden hebben.

    Trouwens de andere foto's zijn ook prachtig. je ziet er heel goed uit sNellie!

    Dikke knuffel,
    Mich
    -X-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi allemaal! En wat een zicht!!! Ben heel happy voor jullie. Kisskisskiss.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi !!! en inderdaad een prachtig uitzicht, geniet maar met volle teugen !!!
    dikke knuffel van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tuurlijk wil ik afkomen na mijn examens, en nu ik de foto's zie van het appartement, denk ik er zelfs over om daar bij jullie wat te komen studeren :) Als pauzeke gewoon wa naar buiten kijken en ik kan weer tegen een stootje denk ik :)
    Het vlot wel met het studeren maar kzou toch graag efkes wisselen met u momenteel :p
    Veel plezier met het inrichten!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. shit zeg! Luxe paardjes ;) Op slag jaloers ben ik !
    Geniet er maar van... wat een uitzicht zeg!!!

    Uw dochter zal ook nie nie kunnen klagen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige woonst.
    Dat ga je zeker mooi kunnen inrichten.
    En wat een zicht.
    Jullie hebben alvast een mooi nestje gevonden.
    Vele groetjes, en een dikke knuffel voor jullie prinsses.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, ik sluit mij aan bij de meerderheid, (al zijn er hier geen andere meningen). Van tante Lut heb ik vernomen dat je va en Linda goed aangekomen moeten zijn, want ze heeft al foto's van hen gezien. Ik als beginnelingske heb ze nog nergens kunnen bespeuren; Kun je mij een hint geven ? Dikke bees voor jullie (groot) gezin. Laat jullie maar eens goed gaan ...Tante Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Sarah:als je kan, zeker doen!! Je bent meeeeer dan welkom!!
    @Griet: wonder boven wonder kost dit appartement bijzonder weinig voor zijn oppervlakte en ligging!
    @Tante Frieda: Gelukkige verjaardag!! En ja, va en Linda zijn goed aangekomen, ondertussen aan het genieten van paradijselijke stranden op Bohol. Als je op de foto's klikt (bijv. die van het appartement), word je doorverwezen naar een site waar alle foto's van de blog opstaan. Ik heb die van va en Lily al klaargezet voor mijn volgende schrijfsel...
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Nellie!

    Ik zoek iets soortgelijks in Brussel!!
    Blij dat het goed met je gaat!

    Zoenies voor de kapoenies!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat uizicht is ....wauw, adembenemend!!!!!
    naar buiten kijken gaat zoveel voor je oplossen!
    lang leve water! moet ZALIG zijn!
    wauw, ik ben echt keihard onder de indruk; ik zou als een kat of een peuter de hele tijd naar buiten staren! echt goed gevonden!
    inrichten die handel nu, don't see is as a task: das kweetnie hoe fun, écht! XXXX

    BeantwoordenVerwijderen