woensdag 12 augustus 2009

En maar wachten...

Hallo iedereen!

Nog steeds niets! Helemaal niets! Iedereen begint een beetje ongeduldig te worden... De fun is er al een beetje af nu.

Maar er is wel nieuws! Donderdagavond gaan we naar het ziekenhuis om de bevalling te laten inleiden, dus tegen vrijdag heb ik dan eindelijk een baby!! Dit maakt het wachten iets draaglijker. Nu weten we tenminste wanneer er een einde aan het ellenlange wachten zal komen; we hebben iets om naar uit te kijken.

De mensen die mijn mama een beetje kennen, zullen weten dat vrijdag dan ook een heel speciale dag is: de verjaardag van mijn mama! Ze weet dus al wat wij haar cadeau zullen doen; jammer dat de verrassing er een beetje af is ;)

Het leuke is wel dat mijn mama nu hier is, dus ze zal het allemaal van zeer nabij meemaken! Het was ook echt fijn voor haar om me eerst nog een paar dagen in zwangere toestand te kunnen zien, want dat was toch ook alweer een hele tijd en vooral heel wat centimeters omtrek en kilo's geleden.

Dus jullie weten het; jullie hoeven voordien geen berichtjes meer te sturen. Van zodra ze daar is, laten we zeker iets weten!!

Dikke zoen!

5 opmerkingen:

  1. Pfff ze laat ons wel wachten! Nog niet gans uit de baarmoeder en al sterallures, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi! En om jullie te plagen, komt ze misschien nog donderdag i.p.v. vrijdag!Je weet maar nooit... Doe het goed hé, meiske,oma en papa. I'll be there. En dan hééééééééééééééél vlug de eerste fotootjes. Nils, vergeet door de emoties de juiste instellingen niet en zo...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes,
    voor morgen mocht ze zich bedenken en anders voor vrijdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zal voor jou duimen hoor, Nele, en voor papa Nils ook natuurlijk! Spannend hé! Eens beniewd om een foto van dat kleine wonder te zien... Dikke kus,

    Leslie

    BeantwoordenVerwijderen