maandag 17 augustus 2009

Aiko, part 2

Beste familie en vrienden,

Allereerst bedankt voor de overweldigende spam in onze mailboxen en op onze facebook walls. Het gebeurt niet vaak dat ik 50+ posts en mails ook daadwerkelijk wil doornemen...

Ziehier nog enkele foto's van Aiko, 2 dagen oud:




Aiko en papa lezen de HUMO.


Binnenkort nog meer fotos van mijn vrouwkes.

Ik wil trouwens even kwijt dat ik toch wel versteld sta van wat een vrouwenlichaam allemaal aankan. Door de veel te kleine afscherming in de operatiezaal kon ik alles gewoon meevolgen en ik moet zeggen dat het een ware slachting leek: daar werd gesneden, gebrand maar vooral gesleurd dat het geen naam had! Twee hulpjes trokken met alle macht (oké het waren wel kleine Filipinas maar toch...) Nele haar buik open met gereedschappen die op vleeshaken lijken maar dan veel groter terwijl dokter Henson haar armen leken te verdwijnen in mijn vrouw haar buik... Even later werd Aiko er onzacht uitgetrokken aan haar hoofd. Daarna moesten alle laagjes weer dichtgenaaid worden en dat zijn er blijkbaar veel! In mijn hoofd snij je door vel, spier en baarmoeder en klaar is kees maar ik vrees dat ik nog enkele niet onbelangrijke lagen niet tot mijn kennis mag rekenen...
Ondertussen zijn we twee dagen verder en loopt Nele al rond, sit-ups lukken nog net niet maar borstvoeding geven gaat als een trein.

Tot gauw waardige bloglezers,

Nils

3 opmerkingen:

  1. Yes! Hoe meer nieuws hoe liever! Ik krijg er niet genoeg van!!! Je ziet er trouwens ook al stukken beter uit en je kleinste vrouwtje lijkt het reuze naar haar zin te hebben.Wat een kloek madammeke! Maak je ook foto's op bestelling? Dan hier de mijne :(een portrèèètje voor op 't buffèèètje)graag eens jullie gedrietjes.Jullie grootste fan, Moemoe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hela! Opgepast met die vreselijke foto op de cover van de Humo: straks wil Aiko terug van waar ze gekomen is!

    BeantwoordenVerwijderen