donderdag 24 september 2009

Time goes by....so slowly

Binnen een dikke week is het zover... dan nemen we de vlieger richting ons dierbaar Belgenland. Land vol beschaving, intellect en lekkers! Ik kijk er al naar uit!

Morgen mag ik het paspoort van Aiko gaan ophalen en dan houdt er ons niets meer tegen... De aanvraag om terug te keren is ingediend en zal normaal vandaag worden bevestigd. Een definitieve datum weten we dus (nog altijd) niet, maar het zal rond het weekend van 3 en 4 oktober zijn. Ik hou jullie op de hoogte.

Aiko is een beetje lastig geweest de afgelopen week. Blijkbaar heeft ze niet zoveel slaap nodig overdag en heeft ze dus ruim voldoende aan een schamele drie uurtjes. De rest van de tijd vult ze met eten, wenen en ... nu ja vooral wenen eigenlijk. Ik zat er gisteren eventjes door maar ze heeft de boodschap begrepen, denk ik, want vandaag gedraagt ze zich als een engeltje! Ze heeft al meerdere uren geslapen en deze ochtend heeft ze zelfs voor de eerste keer een paar keer na elkaar bewust naar me gelachen! Super! Eindelijk! Dat maakt echt al veel goed.

Nog geen nieuwe foto's helaas! Maar binnenkort kunnen jullie haar in levenden lijve bewonderen! Jullie zullen verschieten; ze is echt al heel groot! Ik schrik er soms zelf van en ik maak het nochtans van heel nabij mee.

Dikke zoen aan jullie allemaal!!

1 opmerking: