woensdag 9 september 2009

Nog wat fotootjes van onze schat

3 opmerkingen:

  1. O Aiko! Waarom heb jij zo'n grote ogen? Omdat ik de dochter van mijn mama ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superschattig !! Ik kan (bijna) niet wachten om haar in levende lijve te zien. Wanneer zal dat zijn ? Hopelijk duurt het niet te lang.
    dikke zoen en knuffel voor jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als opa (rik) ben ik natuurlijk bevooroordeeld en kan ik nooit objectief over al dat moois oordelen. maar ze (de foto's dus)zijn allemaal mooi.indien AIKO de eerste 3 foto's van deze sessie ooit te zien krijgt (wellicht wel), zal ze zeker niet kunnen ontkennen dat ze ooit een "tut" of een fopspeen heeft gehad, amaai wat voor ne kastaar is dat zeg!
    een tweede opmerking: bij de eerste foto (de zwart-wit)viel mij meteen op wat haar linker duimpje doet. ok, het is een universeel gebaar maar toch, foei AIKO. de eerste terechtwijzing van opa rik. (ik beschouw dit als mijn morele plicht)
    voor de rest, kunt ge ze groeten en kussen.

    BeantwoordenVerwijderen