dinsdag 7 juli 2009

Babykamer & sociaal leven

Hey iedereen,

Mijn sociaal leven begint eindelijk weer op een sociaal leven te lijken! Heb echt al leuke dagen/weekends achter de rug en in het vooruitzicht. My partners in crime: Claudia (Duits) en Nalini (Indisch-Canadees). Ook zwangere expatvrouwen die het typische expatvrouwenleven nog niet gewoon zijn en die gelukkig volledig op dezelfde golflengte zitten als ik. Leuk om af en toe eens goed te lachen met de hysterie van de typische ambassadeursvrouwen...

Twee weekends geleden hebben we vooral doorgebracht met de collega's van Nils. Lekker uitgebreid gaan eten... Alleen jammer dat mijn dochter ongeveer alle plaats inneemt, waardoor ik altijd na 3 happen al overvol zit en dat helaas voor de rest van de avond. Daarna nog een beetje op café gezeten tot als mijn voeten zo gezwollen waren dat ze zelfs uit mijn slippers barstten! Very sexy!

Zondag was het brunchtime in Sofitel met een heleboel bevriende zwangere of net bevallen koppels: Tina & Joeri (B), Claudia & Christian (D), Nalini & David (CAN), Fiona (CAN)& Dominik (D) en Flavia (CH)& Augusto (CAN/PH).

Opnieuw BIJZONDER JAMMER dat ik ongeveer niets kan eten, want het was daar de moeite!!! Man, man, man, nog nooit zoveel lekker eten bij elkaar gezien en zoveel keuze!! Sushi, curry's, Italiaanse charcuterie, Franse kazen, kreeft, oesters, Japans, Chinees, ... Heerlijk!!! En daarbij dan nog Champagne à volonté. Daar ga ik zeker nog eens terug na de bevalling! Na de brunch mag je dan nog een hele dag gebruik maken van hun zwembad en tuin. Nils en ik zijn dan ook gebleven tot na zonsondergang; een heerlijke dag en dat slechts op enkele honderden meters van ons huis.


De week nadien had ik afgesproken met Claudia en Nalini om een relaxdagje aan het zwembad door te brengen bij Claudia thuis. Het was een heel gezellige namiddag, maar veel hebben we niet gezwommen. Te druk met koffieklets en taartjes eten! Hihi, zwangere vrouwen he! Vrijdagavond was het Launchparty van het Deme-project. Ik had duidelijk mijn beste, doch opnieuw duidelijk gezwollen, dancing feet aangetrokken! Heb die Filipino's daar eens een Belgisch poepje laten ruiken! 8 maand zwanger, maar nog steeds een ster op de dansvloer! Iedereen hield daar zijn hart vast, want blijkbaar zijn zwangere Filipina's veeeeel voorzichtiger. Vandaar waarschijnlijk de bijnaam: crazy pregnant lady ;)

De rest van het weekend was nogal kalmpjes. We hebben de zo goed als laatste hand gelegd aan ons appartement en aan de babykamer...en oh my god, dat kind heeft geluk! Zo een mooie kamer!! Ik ben superjaloers! Ik heb mijn best gedaan om er een paar fotootjes van te maken, maar dat is niet zo makkelijk. In het echt is alles uiteraard nog veel mooier! Die bloemachtige figuur heeft de papa geschilderd. Ooh, ik ben echt heeel blij met het resultaat!

7 opmerkingen:

  1. amai jong al 8 maanden!! tvliegt echt..
    and still looking fab! :)
    en dat geldt absoluut ook voor de kinderkamer!!
    complimenten aan de schilder.. echt sjiek gedaan
    kissesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eerst en vooral een dikke proficiat aan de getrouwde worsties !!! Wij waren blij verrast met het nieuws maar konden nog niet reageren mits vakantie op Kreta en nu al terug aan het werk, dus druk, druk, druk ... Heel mooie kinderkamer met een mooie zwangere Nele !! ZO te lezen gaat het jullie heel goed dus "houden zo". Groeten en kussen van ons voor jullie (alledrie) x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. worsties,
    het doet deugd te lezen dat je nog steeds sociaal bezig bent maar kom niet klagen over dikke voeten hé.
    mooie foto's trouwens en beschrijvingen van alles wat jullie hebben meegemaakt de laatste dagen.
    de kinderkamer ziet er prachtig uit met het bedje en de verlichting en de mooie kleurtjes en de prachtige fresco van nilsangelo. zééér mooie foto overigens van jou, nele, mijmerend en dromerig kijkend met je hand op je buik in de schommelstoel. recht uit een boekske van pakweg..ikea.
    dikke kussen van ons en hou het nog even vol.
    va en lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hela hola! Ik zou zeggen: bedankt voor het compliment! Maar zeg niet zomaar schommelstoel en IKEA tegen de plywood LCW van Eames! Dat is op en top designer shit! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai, prachtige kinderkamer. Ik wil daar ook slapen ;-).
    Fijn te lezen dat alles pico bello gaat, houden zo.
    Vele groeten van ons en hou het nog een paar weken vol. ( eigenlijk valt er niets vol te houden. Ze komt al ze dat zelf wil, heb je niets aan te zeggen zij is baas nu toch nog:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anders altijd een grote mond en commentaar op het puntje van mijn tong, maar als ik al dat 'grotemensengeluk' zie, verschijnt er slechts een glimlach van mijn linker naar mijn rechter oor. Blij dat jullie twee schatjes het daar allemaal zo fijn voor elkaar krijgen (maar minder had ik dan ook niet verwacht)!
    veel grieksjes iot Kos! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Groenleuke kamer, ze zal er fris liggen, hihi..
    En papa Nils mag meedoen aan de volgende miskende talenten
    Mammie

    BeantwoordenVerwijderen