woensdag 29 juli 2009

En ja hoor... nog steeds zwanger

Iedereen begint precies een beetje ongeduldig te worden... Papa en mama in spe niet in het minst!!! Maar nee, er is nog altijd niets gebeurd. Ik ben nog altijd even rond en gezond, helaas. Wel goed nieuws: de baby is de goede richting aan het uit gaan, mooi aan het indalen, ik heb al last van lage rugpijn en heb af en toe een soort van voorwee. Vreemd genoeg ben ik daar allemaal heel blij om! Ik heb nog nooit zo erg naar pijn verlangd! Ik hoop echt dat het allemaal niet te lang meer duurt, want ik heb er mijn buik vol van (hihihi)!

Ondertussen ben ik naarstig sollicitatiegesprekken aan het afnemen met potentiƫle meiden/nanny's. Gisteren is er zelfs eentje een hele dag op proef geweest en ik ben er enorm tevreden over! Je ziet duidelijk dat zij al veel ervaring heeft met expats. Ze weet precies wat ze moet doen, hoe ze het moet doen en verder probeert ze zich zo onzichtbaar mogelijk te maken. Klinkt misschien een beetje raar, maar in een open appartement als het onze is dat echt geen overbodige luxe. Ik ben erg gesteld op mijn privacy en zou het niet zo fijn vinden als ik de hele tijd het gevoel zou hebben dat er iemand in mijn weg loopt of zo.

Mijn hart brak wel toen ze bij het weggaan vroeg of ik haar tas wilde controleren. Eerst snapte ik niet goed waarom ze dat vroeg, maar ze zei toen dat ze niet van diefstal beschuldigd zou willen worden. Ocharme! Ik heb dan van ver ff in haar tas gekeken die ze voor me openhield, maar heb verder gezegd dat ik haar wel vertrouwde. Man, man, man, in wat voor een wantrouwig sfeertje moet zij voordien gewerkt hebben! Ik had er echt medelijden mee. Ook toen het ijzer van de aftrekker eventjes tegen de grond tikte en daardoor een beetje geluid maakte, excuseerde ze zich meteen drie keer en zei ze dat ze die manier van werken nog niet gewoon was (ik leer hun namelijk dweilen, want hier hebben ze de gewoonte om te moppen en ik vind dat heel vies!), maar dat ze het wel snel onder de knie zou hebben. Man, zo onderdanig! Ik was er echt niet goed van... Ik hoop dat ze zich hier een beetje op haar gemak voelde, want ik zou heel graag hebben dat ze voor me begint te werken...

Zo dit was het alweer! Hopelijk gaat de volgende blog entry over de geboorte!!

Doei!

1 opmerking:

  1. Ja schatteke, lage rugpijn en een harde buik, 't zal nu niet lang meer duren of je krijgt de volle lading in de "verlos"kamer die ze niet voor niets zo noemen. Verlost van je buikske vol.Hou ons op de hoogte. De gsm ligt naast mijn bed! De spanning is ook hier te snijden en heel de familie leeft mee van dag tot dag. Knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen