vrijdag 27 november 2009

Ik heb getwijfeld over Belgieeuh, Belgieeuh *droef doef doef doef doef doef* ...

België, het was plezant! Maar wel heeeeeel druk en hectisch. Bij deze wil ik me meteen excuseren bij de mensen die ik door omstandigheden niet heb kunnen zien of maar heel weinig! Ik heb geprobeerd me in duizend bochten te wringen, maar ik ben maar tot achthonderdvierentwintig geraakt. (pfff, niveau!) Anyway, binnen vier maand zijn we al terug, dus ik zal dan nog eens een tweede poging wagen.

Van één ding mogen jullie echter wél zeker zijn: we komen vast en zeker terug naar België! Wanneer precies is nog niet helemaal duidelijk, maar heel lang zal het niet meer duren, want ... jaja ... we hebben een huis gekocht! En wel in Moorsel, of all places!

Moorsel??!! Ja, inderdaad, u leest het goed. Tijdens ons verblijf in België hebben we namelijk gemerkt hoe handig het is - babysittergewijs - om redelijk dicht bij je ouders te wonen, dus zijn we in de buurt een beetje beginnen rondkijken. En ons oog is gevallen op een oud huis met 10a50 grond en verschillende stallingen/schuren. Er is nog massa's werk aan, maar we gaan er iets prachtigs van maken!

Het reisverhaal kan je lezen in een nieuw blogbericht!

Doei!

1 opmerking:

  1. Proficiat met de aankoop van jullie huis!

    En Aiko, wat een schattig kind zeg!


    Groetjes vanuit Canada!

    BeantwoordenVerwijderen